Tuesday, August 26, 2008

Man blir nästan religiös

Kände att det var något jag glömt, och visst var det så!
Jag hade faktiskt glömt min blogg, och när jag kom att tänka på den blev jag nästan religiös. Jag har ett nytt jobb som tar det mesta av min tid, så om detta inlägg enbart är en dödsryckning återstår att se. Fast...känner någonstans att jag saknat mitt bloggande. Jag säger som Konrad i Pippi på rymmen " antingen så tvättar jag öronen eller så tvättar jag öronen INTE"


Lev väl alla bloggvänner!


//Norman B Fibbler

3 comments:

Anonymous said...

Du får inte sluta blogga för då blir jag ledsen.
/Borgis (JH)

Space babe said...

Tjena gullet! Du är utmanad!

Anonymous said...

....funderade ju på om man skulle efterlysa dig eller inte, valde inte.
Tänkte jaja...han är väl i sin "mansgrotta" nu *S*. Män tenderar att försvinna med sina bloggar & sen plötsligt så är de tillbaka igen!