Friday, November 02, 2007

Fredde har det inte så lätt.....



Er skribent har av en ren slump kommit över Ulrika Schenströms RIKTIGA avskedsansökan,och Fredde verkar ha ett problem "with the ladys"


Fredde!

Visste DU att tv4 murveln var bög? Där sitter jag och pussar på honom intet ont anandes -- euuuuuhhhh...nu måste jag transplantera läpparna.
Hursomhaver,,det som låg utanför tjejtoan var inte jag, det var en skinnsoffa som vält. Tänkte i allafall att det kanske vore bäst om jag tog led..en pau,,,slutar helt enkelt, för jag menar - hur gaaalen kommer jag inte se ut med nya läppar..som en sugkopp med krollsprint på toppen eller vadå *fnizz*
Det blir parmiddag lördag - Filippa skulle visst bjuda på kåk au väng..eller vare nu heter.

Pussisar din boj i bukten

//Ullis




Tja,,, vad säger man?


Lev väl!


//Norman B Fibbler

No comments: