Sunday, November 11, 2007

Koketteriligan

Jag skall till och börja med vara den förste att erkänna - även jag har ägnat mig åt koketteri i min blog, vid några enstaka tillfällen. *krokodiltårar* varför är det ingen som kommenterar det jag skriver - ÄR jag verkligen ensam i hela universum? *krokodiltårar*

MEN det finns halvproffsbloggare, som har gjort detta till sin "grej" för att värva läsare. Det som är så märkligt är att dessa personer verkligen är begåvad skribenter som utan minsta bekymmer drar till sig tusentals läsare om dagen och därtill kan dom räknas in i gruppen "kändisar".
Vilka pratar jag om? Jo bland andra::::

Magnus Uggla : (kom igen, se till att min polare Pirken får jöka, bestäm fredagsdrinken, ni som läser min blog bestämmer om jag skall torka min röv motsols osv osv)

Markus Birro : *vredesgråt* (Nu stänger jag av min kommentarfunktion för att ni dissar min tjej..vilket han ändrade efter ett enormt tårtorkande och näsfräsande av alla hans lärjungar)*tröshulkningar*

Peter Le Marc: ( jag tänker göra en liten turne,,, om någon kan tänkas vara intresserad går det bra att komma och lyssna..Karl har inte turnerat på fjorton år och är en fullständigt briljant musiker, biljetterna sålde slut på mindre än fyra minuter,,Oj då.. det hade jag aaaaaldrig väntat mig *skrap med foten*) Yeah right...

Alex Schulman: (Bloggen är en spegel och jag tittar mig själv i den och konstaterar att jag inte tycker om spegelbilden av mig själv. Jag tittar på mig själv och säger högt: "Du kan dra åt helvete, Alex Schulman." Den karaktär jag ser i bloggspegeln är inte längre jag. Därför stänger jag ner den här dagboken nu. *tårar*.......

MEN har är snabb att i samma andetag komma med några tröstande ord :

jag har en ny idé om hur jag på ett annat sätt kan kommunicera med mina och Aftonbladets besökare på webben. Jag kan inte säga exakt när ni kommer att få ta del av det. Men jag kan garantera att ni inte kommer att missa det när det händer. Och jag tror att ni kommer att gilla det. *HURRA!!!!! blogjesus är inte uppspikad på riktigt , han är bara fäst med kardborrband!!!*)

Vetefan om jag för att kunna toppa listan över Sveriges mest lästa blogga skulle kunna koketera sååå mycket?.. Eller, det kanske jag gör?


Fan vet.




Lev väl!



//Norman B Fibbler

1 comment:

Space babe said...

Hej vännen, märker att du inte bloggat så mkt, jag har varit en dålig bloggare, läsare o kommentator också. Men låt oss inte ge upp än! Kram!