Sunday, March 18, 2007

London.

Er skribent är nu återbördad till fäderneslandet efter en veckas vistelse i London.
Jag har observerat MASSOR, men tänkte till att börja med bara helt kort konstatera att Engelsmännen är MEGASTORA på mackor i alla dess former, och de allra bästa hittade jag på Pret A Manger, i mitt fall vid Trafalagar Square, men dom finns lite varstans i staden. Kaffet är sensationellt gott, och därtill märkt både som rättvise OCH "rainforest friendly". Får ni en möjlighet så åk dit, det är värt en stor omväg.
När man därtill kan frekventera deras generösa uteservering, och det i solen är uppemot en 23 grader är livet jäkligt generöst...

Lev väl!



//Norman B Fibbler

5 comments:

RedAngel said...

*suckar ljudligt*...BEHÖVDE DU VERKLIGEN SÄGA DET?! BEHÖÖÖÖÖÖVDE DU DET???

Sen jag kom hem från london smakar allt kaffe SKIT här hemma...jag drömmer fortfarande om rykande java.

Och NÄE...det beror INTE på att jag är gravid, så det så!
Hade jag inte en kula på magen så skulle jag strossa omkring där & bara mmmm kolla på alla detaljer i stan, sörpla kaffe & bara vara i värmen...skåda alla vänliga själar & bli kallad för det man är looovely love hahaha!

Du är en EVIL karl...bara så du vet

Fluffgubben said...

Tack sweetie...med smicker kommer du hur långt som helst :)

RedAngel said...

hahaha ALLTID och med rollerblades kommer man ännu längre ;)

RedAngel said...
This comment has been removed by the author.
Space babe said...

Åh, London. Jag älskar Big Bowl Noodles och cream tea i Greenwich och käka dimsum i Chinatown etc. Om du ska till Amsterdam nångång måste du käka ångkokta ostron på Nam Kee i utkanten av Red Light District.