Friday, March 23, 2007

Sex underligheter...

Jag blev utmanad av Red Angel..och eftersom jag inte backar för en utmaning..

Sex underligheter ni inte visste om Norman B Fibbler:

1: Jag har en gång i världen varit grönjävligt bra på att åka skateboard,,faktiskt så pass bra att jag var bland dom bästa i europa..

2: Jag har sett Sex Pistols,, LIVE

3: Jag har sett en känd författarinnas tuttar.. för LÄNGE sedan

4: Jag kan vända ut och in på mina ögonlock

5: Jag kört kappkörning med en stridsvagn

6: Har ätit fårtesticklar med senapsås och pressad potatis..


Sisådär.. I DAAAAARE you.. Spacebabe, Morelli, Stefan mfl


Lev väl!


//Norman B Fibbler

6 comments:

RedAngel said...

*S*...så när får man se "the old fart" skejta runt i björns trädgård då...bland alla kids & allt?!
Dä vore än syn dä... och med ut & invända ögonlock så klart *S*

GO FIBBLER...GO FIBBLER...GO FIBBLER

(djupt impad...har försökt mig på skejta men mnjaahaha...mitt lilla ass tyckte inte det var så roligt och så KAN man slå sig illa så...NÄH!)

Space babe said...

Utmaningen är antagen. Snart ska du förundras.

Anonymous said...

Men bror! Var det nödvändigt att ta med det där med ögonlocken. Det ser ju skitäckligt ut! Berätta i stället om att du åt både kanelbullen och det medföljande pappret när mamma hade bakat.
Hej igen från Systeryster

Anonymous said...

OCH att du tog matkassan och köpte ny skateboard när päronen var utomlans så dina systrar vill svälta... // Din andra syster

Morelli said...

nej, jag kan inte anta såna utmaningar, jag kan inte förhålla mig till vad som är normalt, hur vet mn vad som är "underligt"? det blir ju lätt bara ett koketterande med normala underligheter..100 skäl till varför ni inte vill vara i hop med mig skulle jag lättare komma på.. jag hör inget, jag snarkar som en gubbe på natten osv
Tjoho!

RedAngel said...

*S*...så dina systrar fyllde på listan, vilken busunge du var! Tur att syrrorna inte spöat skiten ur dig...eller de kanske har en massa hållhakar på dig nu hehehe illa illa (ska inte ens öppna min mun om mina egna dumheter hahaha)