Sunday, June 17, 2007

Yrken med hög snuskgubbefaktor

Det finns snuskgubbar och så finns det SNUSKGUBBAR.

Jag har gjort en djupdykning i problemet och konstaterat att en del yrken drar till sig fler snuskgubbar än andra. Som tex ;

Baddräktsdesigners;

Man kan tycka att bikinin redan är uppfunnen, och att den hela baddräkten liksom bara kan täcka , eller INTE täcka så mycket - men ändå dyker de upp, dessa kvalificerade snuskgubbar. Under täckmantel av att vara homosexuella trippar de om kring med en liten pupperuppa under var arm - och tjejerna går på det!!! Jeeeeeeeeeeeeesus...
Jag säger bara PANOS EMPORI... vilken S N U S K G U B B E extravaganza!

Manliga gynekologer;

Här slår jag nog lite grann in en öppen dörr, för detta har avhandlats tidgare men, dock. Själva ser dom sig som enormt jämställda och könsneutrala upptäcktsresande som med hjälp av spatlar, tänger och andra attiraljer utforskar sina kvinnliga patienters kön. Sure- men visst är det LITE i egensyfte man blir gynekolog ? Hmm..jag säger bara SNUSKGUBBAR!! Detta måste väl vara något av det mest udda yrkesval en man kan göra ?

Massörer och lagledare för damlag - tex handboll.

Åkej att man vill bli tränare , det kan jag köpa , men kommer du och försöker slå i mig att du vill bli lagledare eller massör bara för att du älskar sporten - MY ASS!
Varför är du då inte massör för Bergsturkiska IF:s Oldboyslag i Norsborg lika gärna?
Eller Lagledare för Kumlabunkerns If? Lägg av - du är och kommer att förbli en SNUSKGUBBE!

Tjejer!!

Dom finns överallt, dessa män som förr i tiden kallades fula gubbar och smög runt i sommargrönskan iklädda enbart trenchcoats, avklippta byxben fastsatta med strumpebandhållare och inget annat under. Nu har dom förfinat sig och finns som synes även i de mest etablerade sammanhang. Gör med dom vampyrerna - ut med dom i solen så spricker dom!


Lev väl!



//Norman B Fibbler

1 comment:

Neggot said...

Jag säger bara Bingo Rimér! Snuskigare snuskgubbe får man leta efter med blåslampa. Fast han sticker å andra sidan inte under stolen med det.