Thursday, October 25, 2007

Din sorglige fan.....



Den här mannen är en återfödd riddare av den sorgliga skepnaden,,,
Han tror att alla mobbar honom och alla andra som har HIV, och skriver flammande debattinlägg om stigmatiseringen av hiv-positiva i samhället (intressant med tanke på att det defakto är en blodsmitta).
Mannen på bilden har nu stämt en kursgård i Östergötland för att han inte få delta i en kurs i självförverkligande, trots att det på flera ställen i deras kursmaterial tydligt står att på grund av de tidvis mycket intima inslagen i kursen, tydligt framgår att dom inte accepterar personer med hepatit eller HIV.
Handikappombudsmannen!!!!!!!! (HO) stämmer således kursgården, och mannens kommentar är att han "blev hemskt ledsen". Jojo..hans krokodiltårar är uppebarligen värda 100000 pix,,stackars liten.
Nästa steg blir kanske att stämma polismyndigheten som haffar rattfyllon?
Jag blev hemskt ledsen när jag fick blåsa, och böterna kombinerat med det indragna körkortet gjorde mig helt knäckt. Skall jag verkligen vara förhindrad att köra bara för att jag var lite full?
Ger man sig i leken in får man leken tåla, så tycker i varje fall jag.


Lev väl!



//Norman B Fibbler

No comments: