Monday, October 08, 2007

Magnus Uggla

Magnus Uggla skriver i sin blogg om sina sömnproblem.
Jag är ingen expert i ämnet, men enklast avhjälpt torde detta vara genom först en rejäl dos gynekologen i Askim på kanal 1, nersköljt med ett skvätt Kobra,,,,
Jamen... vilka jävla SÖMNPILLER!!! Kultur på tv.... tillåt mig kräkas i dess huvudsakliga riktning,,,,,
Min (återigen helt ovetenskapliga) bedömning är att ca 2 (två) personer bevistar dessa program - Min fru, samt den förlamade grannen snett över gatan, som lämnas åt denna ångest av den ondskefulla hemtjänsten. Vår lilla hund har visat sig vara inne på samma spår som sin Husse - hon kräks vid blotta åsynen av denne tillsynes småskitige kulturjockey Kristofer Lundström...



Eller så är jag en smula nyvaken som smågrining såhär på kvällskvisten...





Lev väl!



//Norman B Fibbler

No comments: