Friday, October 12, 2007

Tortyrredskap på postorder



10 minuter med denna tortyrmaskin påstås motsvara 600 situps...sug på detta ett ögonblick, försök sedan att att gå ner på golvet och göra 50 i snabb takt.
Skulle jag - i mitt fluffiga tillstånd - försöka på på detta skulle min kropp låsas i någon form av permanent kramp och jag skulle förmodligen behöva narkos för att få av mig mojängen. I reklamfilerna sitter glada tjockisar med mat i händerna och fortsätter sitt 20000 kcal/dag liv och går ändå ner i vikt. Vad jag dessutom noterat är att dessa vibrationer applicerat på mitt eget fluff förmodligen skulle orsaka permanenta skador i form av hjärnskakning..illa illa...
Därtill är jag skraj att jag efter en dos inte skulle sluta vibrera,,,,,rätt pinsamt.
Näe,, jag tror inte det blir någon abtronic för mig...(i år heller..)



Lev väl!!!


//Norman B Fibbler

1 comment:

RedAngel said...

*S* och dom stackars fluffisar som fortvarande inbillar sig att man kan sitta & vibrera loss utan att röra på sig...HAHAHAHA!

No Pain No Gain, det enda det "tortyrredskapet" skulle kunna hjälpa är att sätta på pannan & skaka skallen på plats & inse att man kan ha roligare för pengarna, eller att man plötsligt äger en bautavibrator (fast iofs..hm...hahaha)