Saturday, September 19, 2009

Den smutsiga sanningen.

Malin Forsberg, Expressens relationsguru/coach/knowitall/whatever publicerade i gårdagens tidning ett antal påståenden, som hon sa sig ha hämtat i sin krets av väninnor. I allt väsentligt går det ut på vad som får kvinnor på rygg, och därtill i ett nafs. Here goes ;

* Humor och smicker får oss på rygg i ett nafs.

Jag har humor och är en jäkel på smicker - a shag,anyone??? anyone??

* Alla kvinnor drömmer om en vältränad snubbe
(ej en överdriven gymkille).

Räknas spänstig hjärna och välsmorda käkmuskler?

* De flesta kvinnor föredrar storlek större. Ja, ni fattar…

Absolut! Tjockisar rular !!!
* Dålig ekonomi är ett stort minus.

Någonstans så går det faktiskt ihop detta med lite stålar och minustecken....

* Inget körkort är fett osexigt.

Jag har haft mitt i 27 år... FETT sexigt...


* Killar som dricker cider är fåntrattar.

Om man häller det i sig, och oftast prickar munnen ????


* En snubbe som inte bjuder på första dejten gör bort sig rejält.

Hur vet man om lunchmötet med den grå musen INTE är första dejten????


* En kille som inte kan fickparkera kan inte knulla.

Och en kvinna?????

* Ju större händer desto bättre. Av många anledningar.

Inte minst för att man kan hålla i flera shoppingkassar samtidigt och dessutom med långfingret kan trycka bankomatcoden för att ta ut MER cash...

* Vi avgudar män som kan det där med oralsex och har koll på klitoris
(ni är inte många!)
Errhumm...med förbundna ögon, handbojad och nedsänkt i en tank med vithajar...
Har man en gång varit där hittar man lixom dit igen om man säger. Sen äre mest som att käka sparris..sug och slurp.
.

* Kalsonger med seriefigurer på är inte gulligt – det är vidrigt.

Absolut, och inte mist om smurfen mitt fram på snoppen ser ut som om han är smittad med galopperande hepatit C.

* Han bör ha minst hundra vänner på Facebook, annars är nåt fishy.

Jag har 600 - blir du kåt nu?


* En kille som dansar töntigt gör bäst i att hålla sig från dansgolvet
så vi slipper skämmas.

Hallå!!!!Dom killar som INTE dansar töntigt är bögar!


* En kille som aldrig har visat intresse för att ta tag i sina problem
eller har nån aning om hur man gör är inte en riktig man. Terapierfarenhet är ett stort plus.

Det tog 8 år för min psykoterapeut att få Mortimer att sluta viska i mina öron. Jag mår bra nu..(Håll käften Mortimer). Skall vi hångla??? (Håll käften sa jag, den här tjejen tänker jag INTE begrava levande)

* Stor loserlampa blinkar om ni är inneboende eller bor på nåns soffa.

Om jag på första dejten kvartar på DIN soffa, does this make me a loooooser???


* Mjukisgulligullsex är överskattat.

Faktiskt... sluta kalla min snopp för gullegurkan, jag är en man för helvete. Skall den heta något kan du väl döpa den till Jason, eller Billy the Baseball Bat.


* En kille som inte kan borra kan inte heller knulla.

Återigen... då kan NÄSTAN inga kvinnor detta heller..


* När ni visar känslor och gråter älskar vi er som mest.

Även om vi gör det över ett X:s förlovningsanonns?


* När ni i nästa sekund ger oss en rejäl omgång
– älskar vi er ännu mer!

Har alltid sagt att kvinnor mår bäst när dom studsar mellan spisen och en välmenande knytnäve, vilket härmed bevisas

* Och ja, vi vill alltid ändra på er.

Right back at ya, varför tror du att vi köper sexiga underkläder åt er för???



Lev väl!


//Norman B Fibbler

2 comments:

Space babe said...

Tihi!
Vill du inte ses nån gång?
Kram.

Fluffgubben said...

Som sagt... mer än gärna :)