Saturday, September 08, 2007

På Österlen


Ett stenkast från havet ligger en liten fantastisk oas vid namn "Karnelund" mitt i en fyrvägskorsning.Sällan har ett B&B varit så genomtänkt i färg och form, allt från rosorna på bordet till lampskärmar och möbeltyger. Rummen vätter mot en innergård som för tankarna till Franska riveran eller en Italiensk klosterträdgård med örter andra växter. Detta mina vänner är en plats som är värd en MYCKET LÅNG omväg. Ägarna, Peter och Jan har i mitt tycke verkligen lyckats i sin strävan att skapa något alldeles alldeles extra.

Norman anbefaller således: Åk dit per omgående!!!!!!!!!


Lev väl!!


//Norman B Fibbler

1 comment:

Anonymous said...

Då har du ändå inte nämnt servicen, värmen och maten! Högsta klass!
Jag har varit på många liknande ställen och det är lätt att konstatera att detta är ett av de absolut bästa jag varit på.