Wednesday, June 28, 2006

Lubbe, en cool snubbe

Idag, när jag som bäst satt och avnjöt min lunch i aspudden träffade jag Lubbe.
En skön snubbe som ville att vi skulle dela på min lunch.
Ha drog uppfodrande i hamburgaren och spände ögonen i mig.
När vi haft dragkamp en stund säger Lubbe; - Glflgflfffmmllfrrmahggalllll och stirrar med ilsken blick på mig. Han tar ett fast tag om brödet och tillägger: ksaJJÄpafsjpojASKKSaflk!!!

Lubbe är 18 månader och en cool snubbe. Det tar honom och hans pappa en timme att gå till ica och tillbaka, det är 50 meter.

Lubbe är min nya idol!

Måhända håller jag på att bli en mjukis, jag som svurit dyrt på att inte ha några fler barn..
Eller var det min kära hustru som skickade Lubbe som infiltratör?
Så är det nog, MEN..så är ju jag en smula konspiratorisk av mig!

Lev väl!

//Norman B Fibbler

No comments: