Saturday, May 12, 2007

Helsinki...Verka Serdjuchka rular - men Serbien vann


I Helsingfors pågår just nu världen sjukaste tillställning gayspektaklet, schlagerfestivalen.
Söstra mi är på plats i kraft av proffsmurvel och direktrappoterar.
Jag frågade henne nyssens via SMS om hon träffat den sinnesjuke Ukrainaren Verka Serdjuchka ännu, men hon svarade att det får jag i kväll - han vinner!
There you have it ladies and gents; kom ihåg var ni kunde läsa det först!!! (Och OM han mot förmodan INTE vinner - kom ihåg vem ni kan garva åt)

Söndag 13/5 - 00:27 EDIT.

Ja ja..rub it in..han vann inte, men vem kan gentligen se någon skillnad på saken som vann och saken som kom tvåa? - Det enda synbara var att ettan inte var inlindad i aluminiumfolie och hade ingen hatt med stjärna på. I övrigt kunde dom varit syskon. Vilket pekoral! Soppan i Suomi fick hotshots på TV3 att framstå som kvalitetsfilm.. Östblocket regerar!!! (Btw..skönt att Serberna ÄNTLIGEN fick vinna NÅGONTING)


Lev väl!!


//Norman B Fibbler

3 comments:

Morelli said...

tack norman jag undrade just

RedAngel said...

*fliiin* Japp, mina vänner serberna vann!!! Det visste jag redan förra året...just a feeling!

Så man kanske ska ta och sitta på första parkett i belgrad nästa år & plågas av allt jamande & jammande?! *HOST* nej döda mig hellre!

Såg som vanligt bara slutröstningen det här året, det verkar vara en lite osynlig kölista på vem som ska ta över spektaklet?! Med tanke på vilka som låg i toppen å så...så bara näjnäj, nu kör vi balkan för fan!?!

Fluffgubben said...

Balkan boogie...

//Norman