Wednesday, May 02, 2007

Blogga bör man annars dör man

Just det..om du är känd skall du ha en blogg, vare sig du har något att skriva om eller inte. Idag är en blogg lika nödvändigt som ett visitkort. Jag bloggar, därför är jag - eller något. Själv bloggar jag för att jag tycker det är så IN I HELVETE roligt. Jo visst, är det uppskattat när man får en kommentar, men främst är det för att man sätter sin funderingar på pränt. Det blir lite småfilosofiskt sådär. Jag skulle dessutom önska att jag hade sån talang för skrivande som tex Spacebabe och Morelli, där texterna liksom bara kräks fram ur nagelbäddarna. Lixom bara hipps vipps har man skrivit ett jätteinlägg, som dessutom har substans....*envy*

I övrigt har jag idag åkt tur och retur till Linköping,lagat en fantastisk köttfärssås, spetsad med lite ädelost och liquid smoke... ( jaja..spy nu, you will LOVE it later), samt konstaterat att träden utanför mitt fönster har lila blommor. Life is good.

Lev väl!!


//Norman B Fibbler

1 comment:

Space babe said...

Du är för söt. Du vet att du är med i skrivargruppen Jenny och jag vill starta va?

Förresten, mejla receptet på din köttfärssås. Ännu har jag inte lyckats göra en k-sås som motsvarar skolbespisningens förunderligt goda (jag skojar inte!). De fick slita bort mig från matsalen efter två påfyllningar.