Monday, November 13, 2006

Bonde söker....

Läste i dagens Expressen om en bonde som slog ihjäl sin fru och matade grisarna med henne, snacka om kreativ kille.
Jag slötittar själv gärna på koppleri-tv (bonde säker fru), och ser för mitt inre sjuka öga en enorm marknad öppna sig..

*Flata söker butch...(Idol cissi söker kärleken i de ångermanländska skogarna)
*Svenne söker skydd...(En ensam nazist skall klara sig utan sina polare ett dygn i Rinkeby)
*Kannibal söker middag..(I consumed his liver with a nice cianti and some favabeans)
*Nymfoman söker..(Tja...den hon får tag på..)
*Blatte söker jobb (kommentar överflödig..)
*Turist söker parkering..(Ett par med barn från landsbygden skall på tid hitta en laglig parkering i Stockholms innerstad. Misslyckas dom blir en utröstad, och får åka hem)
*Politiker söker väljare..( En politiker får försöka hitta någon som tror på och bryr sig om vad han säger. Straffet för att misslyckas är 4 år i riksdagen)
Norman söker läsare.. ( En wannabe skribent skriver texter på internet och tror på allvar att någon mer än hustrun och hans lillasysters kompisar läser det han skriver)


JAG? Skruvad ? Näääääääääääeee..




Lev väl!!


//Norman B Fibbler

4 comments:

Anonymous said...

Nej älskling, inte ens jag läser din blogg. /Frugan

Eugéne de Beauharnais said...

Bäste Bror

Man anar att de idéer han har presenterat å sin så kallade blogg inom kort kommer att realiseras av diverse så kallade produktionsbolag i Konungariket. Undertecknad vill även lämna sitt bidrag till idébanken:

Paradis/Blodskams Hotellet/Ön/etc

Tag x antal personer vilka är släkt medelst varandra dock ovetande om detta. Samla dessa å en luxuös turistort med fri tillgång till alkohol och liknande stimulantia. De som först begår blodskam röstas ut till allmänt hån

Sixten said...

hej hej & trevlig helg hälsar "lillasyrrans kompis" jenny (fråga mig inte varför jag är inloggad som "martin"- det är samma sak hos emma gray munthe, det är ngt skumt med beta. jag byter INTE ännu

Andreas said...

Jag tycker Eugenes idé var klockren! =)