Saturday, January 06, 2007

Hitta en partner via kontaktannons - GLÖM det!

Roar mig från tid till annan med att läsa kontaktannonserna i DN, Aftonbladet osv.
Mest bara för att se hur folk formulerar sig, och visst kan man ana att ju desperatare man är, desto hurtigare annons. Jag ser dock en trend, och en tydlig rackare..
Folk skall vara SNYGGA, FRISKA, BLODGIVARE, NORMALBYGGDA, SOCIALA, RENLIGA,LYHÖRDA,SINGLAR, med cam och msn där man nås 23 timmar per dygn. IGEN bild inget svar okeeeej? ,,, åkej... då är det 12 personer kvar i hela universum.
Såhär skulle min se ut:

Tjock gubbe, ful som stryk och småsnorig med en drös ungar i tidigare förhållanden söker dig, likaledes vanliga människa, spruträdd och utan webcam som kan somna i soffan vid 21:30 en torsdagskväll utan att skämmas för det. Är du därtill lomhörd och misstänksam mot folksamlingar är detta ett plus.
Svar till: DU finns!! Jag ser dig på ICA varje dag!

OM jag nu skulle annonsera - MEN det skall jag ju inte !


Lev väl!!


//Norman B Fibbler

5 comments:

Morelli said...

ja glöm kontaktannonser. jag tror på speeddating enbart. på fem minuter vet man. God fortsättning förresten, vi ses nästa lördag på din lillasysters kalas! /morelli,för övrigt lomhörd

Anonymous said...

Bara det att du är lomhörd gör dig extra hot Jenny! :)

//Norman

RedAngel said...

*S*...japp där fick du allt en bra samanfattning på dejtandet! Men frågan är allt det där renliga... det har jag undrat över länge.
Vad menas? har folk gått & blivit skitiga nu förtiden? Ingen hittar tvålen eller?!

Amber said...

Frisk blodsugare, lyhörd snigel. Kanske kan va´nåt...

Skriver man att man är renlig blir jag misstänksam, vem försöker man övertyga??

Space babe said...

Jag skulle i alla fall tycka att du är en snubbe med humor och djävlar anamma som jag gärna vill bli kompis med!