Saturday, January 13, 2007

Jag är en glad man. (Kom i håg var ni läste det först)

I kväll har jag varit på en trevlig middag hos min syster. Kvällen bjöd på intressanta diskussioner, utmärkt calvados och en fantastiskt god tunisisk buffet.
Därtill har jag sett Michael Jackson som 8-9 åring (på bild) tillsammans med Muhammad Ali. Lille Jacko var SVART, hade JÄTTESTORT afrohår, underbett och en normal näsa, det ni! Fast det som egentligen jorde dagen var nog ändå artikeln i DN i morse om dom fallfärdiga husen på Järvafältet! Mina vänner - kom ihåg var ni läste det först! Spacebabe!, skall vi väl kunna tota ihop något nu som får folk att tappa hakan när någon annan agerat wisselblower!
Jag hör av mig!!



Lev väl!


//Norman B Fibbler

1 comment:

Space babe said...

Spara den artikeln. Vi behöver samla på oss lite material.