Wednesday, February 21, 2007

Dåligt samvete

Här är jag nu, och är inne på min andra vecka hemma, sjukskriven.
Lunginflammation är visserligen inget att leka med, men ändå,
jag börjar få dåligt samvete. Min läkare på vårdcentralen sa uttryckligen åt mig att även om jag känner mig ack så pigg , måste jag ta den här veckan för att vila upp mig.
När feber och frossa slog till var det ju inga problem eftersom jag då var så dålig att jag knappt orkade gå ur sängen, men nu, när jag mår så bra - är jag en skolkare då?
Är detta måhända det slutliga beviset på att man blivit vuxen? Varför kan man inte bara ta det lugnt och INTE tänka på jobbet?

Ge mig svar den som har!


Lev väl!



//Norman B Fibbler

1 comment:

RedAngel said...

för man är en korkad fan?!

*S* Ja, men jag har hittat boken som har alla svar...ska gräva upp nått hmm... se där en finfin bön:
led oss på rättfärdighetens väg, eller om det nu inte går, vart ligger närmsta systembolag

Källa: boken du kan ju alltid hoppas mkt bra läsning *develish smile*