Sunday, April 15, 2007

Stjäla ur UFF-lådan...

Utanför mitt fönster, bara någon meter från Huddingevägen, står en gulgrön container, en sån där som UFF ställde ut förr i tiden.
Många ser jag som lägger påsar och bylten med kläder i den här containern, men ingen som snor nåt, förräns nu.
En liten brutta i 20 -års åldern håller på att länsa hela conatinern ren!!!
Är hon så utfattig att hon inte har råd med kläder?, FAST, hon snackar i en mobil hela tiden så den teorin faller nog platt som en pannkaka.
Eller så är det extremt hippt att klä sig i containerfynd..( jag har tidigare konstaterat att jag är hjälplöst ute..) Fan vet, men så fort hon ser att jag kikar så sätter hon sig ner och låtsas vara en del av buskaget...Skumt.
Vore lite halvintressant och ta reda på vad hon gör faktiskt..
*BRB*
.
.
.
.
.
.

Äh.. varför skall JAG bry mig? Jag återgår till att vara en bekväm medelålders man
med i mitt eget tycke sunda åsikter och värderingar, där stöld ur ufflådan inte hamnar på top 10...



Lev väl!!


//Norman B Fibbler

No comments: