Saturday, October 14, 2006

Brevet Fredrik Reinfeldt idag önskar att han läste....


Hej Fredde!!Jag är en tjej som heter Maria, född 1960, är gift med Greger och har fyra busigt härliga barn. Politiskt aktiv har jag inte varit så länge, men "moderat såklart" sen barnsben.
Är intresserad av det mesta, som mitt.. eee.. våra.....GREGERS hus i frankri..skå..jaja vi BOR kan man väl säga kort och gott.. *gud så virrigt det blir ibland * *ler*
Startade för några år sedan en tv-kanal, med tillhörande prylshop - KEJ-WÖRLD - som gick sådär, och slutade faktiskt i konkr..konkru..kånkr...,,vi la ner den helt enkelt.
Gråt aldrig över spilld mjölk som du lånat av grannen sa alltid Mormor, och ja inte var det mina 700 miljoner som förvann där inte *hihi*..
Orsaken till att jag skriver till dig är att jag undrar om du, nu när du *bergis* blir stadsminister behöver en tjej som kan detta med media, och som har skinn på näsan. Greger brukar alltid säga att jag skulle kunna sälja sand till han som äger sahara, så..vad sägs?.. handelsminister???
Är prexis mellan jobb och har flyttat hem från en sejour i NY, så i början av Oktober skulle jag kunna dra igång.

Tveka inte att hör av dig för ett personligt möte , jag lovar att du inte blir besviken..!


P.s

Tycker inte alls du ser ut som lillflintis.

D.s

//Maria B

4 comments:

Hanna said...

hahahahaha! Åh, så fint!

Morelli said...

ja, tiopoäng för den stilistiska trovärdigheten!

Stefan said...

hahahaha

klockrent!

Anonymous said...

Jätteroligt. Mitt i prick.
Gudrun