Tuesday, October 03, 2006

Vetenskap är skitviktigt!

Scenen är en offentlig toalett, det är kö.
Det rasslar i en dörr, en person hastar ut och det blir äntligen din tur.
Toaletten är fullständigt nerskiten, och det luktar satan, du kväljer.
HÄR inträder dagens dilemma mina damer och herrar.
Du vet att efter dig kommer näste köande inom 2,5 sekunder ta plats, och vad kommer denne någon att tänka? Förmodligen vilket svin DU är som skiter ner hela toaletten.
Men, hur gör DU?
Öppnar du dörren och påpekar med hög röst att något äckelpäckel innan dig har svinat ner, just in case, eller tiger du och lider och STRUNTAR i vad näste man tycker?

Är det fler som funderar i dessa banor, ELLER är jag bara som VANLIGT en smula konspiratorisk av mig?



Lev väl!



//Norman B Fibbler

1 comment:

Anonymous said...

Jo, jag ägnar detta en hel del tankar jag med. Brukar lösa det med att inte gå in på äckliga toaletter, det finns oftast en annan lösning, betaltoa eller nåt.

Än värre är det om folk står och väntar och man verkligen är den skyldiga till stanken...