Monday, October 02, 2006

Vad hände sen då?

Har ni någonsin funderat vad som hände EFTER det att kamerorna slocknat och Villa Villerkulla blev utdömt som icke människovärdig boning? Det gjorde i alla fall jag i helgen när jag glodde på "Pippi på rymmen" tillsammans med dottern.

Tommy, den lille mjukisen startade Visbys första nattis tillsammans med tant Pruzelius.
Det drev han framgångsrikt tills han mötte Claes Malmberg och blev praktiserande buddist. Han bor i dag i en fiskarkoja på Ljugarn, klär sig i orangea kläder och kallar sig Gotland Lama. Tommy har dock inte slutat fundera över vad det egentligen var som fick skrotbilen att flyga.

Annika slutade aldrig att skrika på Pippi och fick låsas in på Lillhagens mentalsjukhus i Göteborg. Hon går idag tungt medicinerad på femmans torg om dagarna och sjunger tjolahopp tjolahej för sig själv..

Pippi kom ut ur garderoben med en smäll och bor idag som lycklig butch i ett lesbiskt kollektiv utanför Östersund.

Lilla gubben blev falukorv och Herr Nilsson drog sig tillbaka efter ett antal skandalrubriker om fylla och scandal beauties i slutet på sjuttiotalet. Han lever idag ett stilla pensionärsliv i Bålsta.


Tror ju JAG då... MEN så är ju jag en smula konspiratorisk av mig..


Lev väl!!


//Norman B Fibbler

No comments: