Saturday, October 21, 2006

Mannen men den trånga overallen.

Här ser ni hela Nordkoreas centralkommité, och ser ni någonting konstigt?
Tja, förutom att den kitchiga tavlan i bakgrunden föreställer en tsunami..

Längst ner och i mitten sitter Kim Jong Ill, men, varför är det ett glapp mellan honom och mannen till höger? VAD grundar jag då min observation på?
Jo, titta på den lille diktatorns mage! Hans overall är minst ett nummer för liten, och det råkade
den numer deporterade och fördrivne mannen påpeka.
- DU är inte min bästis längre, putade Jim med underläppen och flyttade sig längre till vänster.
- Jag är inte tjock, utan som den fantastiskt begåvade bloggaren i Sverige; Norman B Fibbler brukar säga , JAG är fluffig.

Eller så sa han nåt HELT annat, FAST jag är ju en smula konspiratorisk av mig.



Lev väl!



//Norman B Fibbler

No comments: