Friday, September 08, 2006

För tidig utlösning.

Ursäkta ordvalet, och det måhända känsliga ämnet men HALLÅÅÅÅÅ!
Nu har di lärde kommit fram till att man genom medicinering med lyckopiller, fördröjer man den prematura ejakulationen som det så vacker heter. Jag gissar dock att såna killar var kung i byn på stenåldern. Flest befruktningar per timme vinner typ.
Tydligen har alla forskare lyssnat på Magnus Uggla i år, och bestämt sig för att avskaffa stenålderskungen, once and for all. Istället gör en ny snubbe entre på banan:
Sovrumsdrönaren. Drogad och fin tar det först och främst minst en tjugo minuter innan han över huvud taget upptäcker att hans hustru/sambo/make/partner är "in the mood". Efter detta tar det ytterligare tjugo minuters envis övertalning att få organet i bruksskick. Resten av akten väljer jag att lämna därhän, och låter er fantasi göra sitt. Jag är ju inte tjej, men allvarligt talat, ha sex med en drogad sengångare, hur kul är det på en skala? - Fast..prematur ejakulation har han ju inte...

Jaja.. jag är väl bara konspiratorisk av mig - som vanligt.


Lev väl!


//Norman B Fibbler

1 comment:

Unknown said...

förtidig ejakulation även kallad tidig utlösning, snabb utlösning, snabb klimax och för tidig klimax.