Thursday, September 14, 2006

På söndag är det val...



Jag har efter mycken vånda och tvående av mina händer äntligen bestämt mig.
Min röst skall läggas på det parti som lyckats övertyga mig om sin fulländning.
Partiet är måhända inte det största, men WTF...man skall följa sitt hjärta.
Självfallet talar jag om Unika...*flinar*...SATTE DU I HALSEN NU STEFAN???
Nej då..iår som många år förut blir det Galagopartiet de glada som får min röst.
Sockerconny for president! Vilket härligt parti! Åke Jävel är partisekreterare, jämför honom med Ulvskogskan, och deras metoder mot gatuvåld är samuraijer. Sjukvårdskrisen klaras med sockerpiller, och blinda pensionärer får göra nytta genom att åka radiobilar på stan. Nu tar jag och krystmarodören ett glas shatå vadå, och inväntar valdagen!






Lev väl!!!


//Norman B Fibbler

No comments: