Saturday, September 09, 2006

Jag hatar mitt liv.

Först och främst, en uppriktigt ursäkt till er, mina vänner som läser min blogg.
Jag föll för ett billigt trick och konverterade bloggen till Beta...jävla skit, kort och gott.

MEN.. jag tänkte prata om min prikära belägenhet i min nya bostad. Jag har bebott denna håla nu i exakt fem dagar, och jag planerar redan att flytta härifrån. I hate it!
Hur jäkla fräsch och nyrenoverad den än är så är det inte hemma. Detta har orsakat en mindre äktenskapskris, då hustrun är beredd att "försöka" i minst ett halvt år. SEX jävla månader!!! Hellre klär jag ut mig till judisk bosättare och slår upp ett tält på tempelberget, än bor kvar här! Då ser man i alla fall ett SLUT på eländet. Det som jag trodde var flyttangst har blivit något permanent..
Kan man flytta efter bara en vecka?
ELLER är jag bara en smula konspiratorisk av mig?


Lev väl!!


//Norman B Fibbler

No comments: