Wednesday, September 06, 2006

Lunch.

Idag tog jag ett avgörande beslut om min framtid. Jag skall sluta kasta i mig lunchen på tjugo minuter, och istället njuta ordentligt. Slowfood kommer i fortsättningen bli min melodi, och nu är snabbmat på stående fot ett minne blott. Idag blev det följdaktligen en friterad rödspätta med kapris, potatis, sallad och citron. Efter detta en kopp kaffe och en mazarin. Och gissa om jag njöt. Er Norman ÄR en njutningsmänniska av stora mått, nu gäller det bara att bejaka det hela. Spacebabe- vad säger du? Fram för långa och långsamma luncher?


Lev väl- och njut i fulla drag!


//Norman B Fibbler

1 comment:

Anonymous said...

Norman, jag äter nog även min lunch på 20 min när jag är på humör, men huvudsaken är att matlagningen tagit lång tid, och att det inte är jag som gjort den!

(ÅÅÅÅÅÅ, hata Blogger beta som inte pubbar kommentarer som den ska!)