Sunday, August 13, 2006

Kan någon

Vänlig människa vara vänlig att ge svar på ett av mina större mysterier just nu.
ÄR det verkligen någon som på friidrotts-em i Göteborg som innehar det ärofyllda jobbet att ratta den lilla radiostyrda volvo-jeepen som åker runt på innerplanen och hämtar bortkastade spjut, diskusar och släggor? Det skulle jag kunna göra, och av "misstag" köra på andra länders tävlande med spjuten. Bara sticka dom lite försynt med spetsen vid hälsenan som dom inte kan tävla mer, i vart fall inte under detta em. Jag lovar, någon tog kontroll över bilen med en jätteremote, jag körde inte....! Känns resonemanget igen?
Det var ju DET flarnen som rejsade i gamla stan, på Västerlånggatan, och dödade minst någon vill jag minnas, skyllde på. DEN snubben skulle ju kunna få köra radiostyrt på innerplan..*mohahahah*

Tycker ju jag då, MEN så är ju jag en smula konspiratorisk av mig!

Lev väl!


//Norman B fibbler

2 comments:

Peppe said...

Jag såg faktiskt en dokumentär om just killen som sköter Den Radiostyrda Bilen. Uppenbarligen kräver jobbet en diger utbildning...

Fluffgubben said...

Är det sant?
HELL denne någon! Gud vad jag avundas dessa okända hjältar!
Startbilschauffören på solvalla, pushbacktrucksföraren på arlanda och nu; Kastredskapshämtaren på Ullevi...

//Norman B Fibbler