Thursday, August 31, 2006

Nu har Norman flyttat

Norman har flyttat till en ny lägenhet, söder om söder så att säga.
Under oss har det visat sig bo en finska som försöker ta död på sig själv med cigaretter, vilket hon dessutom mer än gärna delar med sig av...
Hoppas det blåser åt ett annat hål i morgon :)
Nu har man dessutom äntligen bredband värt namnet. 100 mbit, rätt in i lägenheten!
Visst, sure,, det är nymålat och fräscht,bredbandet är brett och allt sånt där men är inte att flytta att dö en smula?


I morgon när jag är mindre trött så är säkert the blues gone with the wind,,ELLER så är jag verkligen en smula konspiratorisk av mig!


Lev väl!!


//Norman B Fibbler

3 comments:

Space babe said...

Jag som flyttat fler gånger än nån jag känner och gått i typ 11 olika skolor under grundskolan kan förstå dig. Men att flytta är också att födas på nytt, en ny chans att uppfinna sig själv.

Puss.

Morelli said...

Grattis till flytten, Norman! synd på grannen..men hon kanske dör snart-Ge henne limpor

Anonymous said...

fan va soft...men att flytta är som att ömsa skinn, man lämnar gammalt bråte efter sig och letar upp nya fack att peta in nytt skit in i ;)

grattis btw

gahhhhhh....fan har du oxå gått och blivit beta bloggare? Fan nu kan man inte lämna kommentar som vanlig bloggeranvändare utan måste anonymisera sig...

hur kul är det på en skala?

steffo från sugbloggen