Saturday, August 26, 2006

Mer politik!

Precis som min vän spacebabe påpekar i sin blog, är det faktiskt och i vart fall för mig, i år svårare än någonsin att bestämma sig. Skall man välja med hjärtat eller med hjärnan? Är det bra om alla i alla lägen får vara med på allting, och är verkligen ökad privatisering vägen till valfrihet? Svara mig någon som vet, för jag gör det faktiskt inte.
Jag köper inte en bil av en hästhandlare utan av en bilnasare, men blir kanske tvungen att göra affär med hästhandlarn i alla fall eftersom han äger affären ihop med bilnasarn?? Jag menar, röstar jag på Göran får jag frisörmördarna och velourkommunisten på köpet. Och röstar jag på Maud, ja då får jag ju salongsfaschisten, frikyrkopastorn och högerbroilern på köpet åt andra hållet.
Jag vill fanimej bara rösta på EN person, inte på detta personlighetsklyvna menageri!!!

Hade jag haft hår, skulle jag blivit gråhårig!

Er vän Norman vet varken in eller ut!



Lev väl!

//Norman B Fibbler

3 comments:

Eugéne de Beauharnais said...

Giv Konungen Exekutivmakten åter

Andreas said...

Jag är med du.

Lisa said...

Välkommen till Bittermitten!